Catatan

Tunjukkan catatan dari Mac, 2011

Berat sungguh tangunggjawabku..

[untuk entry ini aku gunakan pengganti diri aku ek, sesuai ngan jalan citer..huhuhu] Sebenarnye, tak pernah aku duga betapa berat dan besar sungguh tangunggjawab yang akan aku lalui kini.. yerlah dulu masa zaman 'anak dara', sikit pun tak terlintas dan tak pernah terpikir pun tanggungjawab yang aku galas sekarang nie amat2 mencabar.. [aku tak pasti org lain, tapi bagi diriku mmg sgt2 mencabar].. manakan tidak, sekarang aku adalah seorang isteri [yang pastinya diri ini harus menjaga diri dan jgn sesekali menjatuhkan maruah suami], anak [tidak sesekali akan ku lupa jasa ibubapaku yang membesarkan aku sepanjang 30tahun ini], ibu [kepada dua org anak yang semakin membesar], pekerja [sehabis mungkin aku menjadi seorang pekerja yang baik bagi membantu suamiku mencari rezeki untuk kami sekeluarga], pelajar [seboleh mungkin aku cuba sedaya upaya kerana ini semua demi masa depanku]... yer, bukan senang rupanyer menggalas tanggungjawab yang besar ini yer u ollsss.. oooo tapi aku nak nyat

Negaraku versi Hannah Safiyyah

Imej
korang paham tak bahasa sikenit nih?.. hahahaha.. buat-buat paham jer lah yer, janji bunyinyer tuh dah mcm lagu negaraku..

Doa Makan versi Hannah Safiyyah

Imej
see.. see.. sikenit saya dah reti baca doa makan.. ini sumer penangan sejak hantar ke taska 4 bulan yang lepas.. byk perubahan jugak tapi ini diantaranyer lah yang saya nak kongsi ngan u olls.. nanti2 saya update lagik perkembangan anak dara saya nie yer..

T.A.R.A feat. Supernova - Time To Love(T.T.L) MV + Lyrics(description)

Imej
Mungkin saya dah terlewat sbb rasanyer lagu nie masa tahun 2009.. tapi ..SAYA GILER BANGAT DENGAN LAGU INI... Sedih oooo dgr lagu with lyric.. sob..sob..sob..

Maher Zain - For The Rest Of My Life (Lyrics)

Imej
Fall in love with this song.. such a beautiful song and full of means..

Hasil Kerja tangan Hannah Safiyyah dari Taska

Imej
Kat bawah nie adalah hasil kerja tangan Hannah Safiyyah yang ke-4 di taska.. Bagus jugak taska nie, mcm2 perubahan berlaku semenjak safiyyah dimasukkan ke taska nie.. Yang paling ketara, dia suka menyanyi.. hahahahaha.. mcm2 lagu ada, 'air pasang dalam', ayahku pulang dari kota, burung kakaktua, twinkle2 little star, london bridge is falling down, ibu, ibu.. engkaulah ratu hatiku, mcm2 lagilah.. tapi nak tau apa lagu favourite dia.. lagu 'air pasang dalam' ... ari2 kalau amik dia confirm lagu nie yang dia nyanyi.. oooo jgn tak caya jugak lagu negaraku pun dia tau.. belum lagi suh dia joget lagu chicken dance.. heheheheh.. hasil2 yang lain nanti aku tunjuk lagik ek.. ini pun sbb ayahnyer yang upload, kalau idak.. mmg tak ujudlah entry nie.. hahahahahaahha..