Jalan-jalan cari makan..

Disebabkan kejadian yang menimpa Safiyyah tempoh hari, aku telah mengimport mak aku supaya datang ke Melaka tuk jaga Hannah Safiyyah.. Sib baik cuti mak aku nie banyak lagik so bolehlah dia jaga cucunyer.. (Mak aku nie masih bekerja) hehehe.. tapi last week mmg meletihkan.. nak tau sebab apa, hari jumaat 11/9/09 aku hantar Safiyyah ke umah mak ku di KL.. Ahad, 13/9/09 aku balik ke Melaka sorang-sorang.. Rabu, 16/9/09 aku and En. Suami ke KL tuk amik anak and mak aku.. bcoz soknyer Hannah Safiyyah ada appointment ngan doktor tuk check lidahnyer.. Jumaat malam, 18/9/09 gerak ke KL balik tuk sambut raya di KL, Selasa 22/9/09, aku balik ke Melaka semula.. Aduhh.. turun naik KL-Melaka aku last week tau.. amat meletihkan.. Tapi takper, aku ngan En. Suami tak kisah.. yang pasti anak kitaorang nie selamat dibawah jagaan neneknyer..

Sementara mak aku ada kat sini, mlm khamis, 17/9/09 aku bawak mak, adikku yang bongsu dan Safiyyah ke Mydin Mall, Ayer Keroh, Melaka tuk berbuka puasa.. lagipun En. Suami takder, dia berbuka dengan geng "SESAH"nyer so aku amik kesempatan lah bawak diaorang jalan2.. (sebenarnyer aku pun boring nak duk umah, sambil2 tu leh cuci mata)

Tak banyak gambar yang aku snap pung.. adalah skit untuk dikongsi dgn u all..







Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pindah Umah..

Produk Kecantikan Yang Menyusahkan..

Tragedi Berdarah 9/9/09