Cuti balik Bandar... hehehe..

Last week ari khamis, aku ngan safiyyah balik KL ditemani my second sister.. dia dtg ari rabu tuh tuk temankan kitaorang balik ke KL.. almaklumlah, bila safiyyah dah besar nie, perangai dia tak boleh nak jangka.. aku risau masa aku tgh drive nanti dia buat perangai nak duk kat seat pemandu.. abis arr.. tapi sib baik time balik KL tu, dia sudah tido.. tak tertahan2 mata dia.. sekejapan tido.. hahahaha.. tapi sebelum tuh kitaorang berjalan ke JJusco Melaka yang baru tuh.. saja bawak adik aku jejalan... member siap borong 4 pasang kasut tau!!.. hahahaha.. diulang lagik 4 pasang.. lepas makan di Jusco baru kitaorang gerak balik KL, time tuh kalau tak silap aku lebih kurang dalam 1.45 ptg.. Malam tuh, spend time with family lah.. tak kemana2 pun.. soknyer,
Jumaat.. aku and my sista (yg second and third) plan nak gi karok.. hahahah.. (tak padan ngan mengandung kan!!) tapi petang tuh, aku amik mak and sista kat LRT sentul then mak nak singgah umah wan (my grandmother) tuk hantar something lah.. so lepas settle sumer dalam kol 8 malam kitaorang pun kuar.. ooo.. my princess tinggal ngan wan dia arrr.. mana leh join, no..no..no.. (budak kecik tok leh ikut arr).. diaorang suggest karok kat Superstar, Wangsa Walk.. so aku pun ok sajork.. oklah gak, sound pun ok jugak..
Sabtu - nothing to do.. aku tunggu kat umah jerk.. mak and my princess gi umah wan .. kalau u olls nak tau, umah grandmother aku tuh dkt jerk ngan umah.. kena naik jejantas tuk ke seberang sbb bawah jejantas tuh ada highway nak ke kuantan.. paham ker?.. aahaaahah.. tah apa2 aku ckp nie.. sampai ke ptg tak wat per2.. malam - time go to giant (shopping)..
Ahad - time to go back... tapi gerak dari KL dalam kol 5.00 sampai umah dalam 6.45 ptg cenggituh.. tapi tak rehat nookss.. dalam kol 8 tuh amik adik ipar di Melaka sentral sbb sok dia nak interview SPA.. then balik dari amik dia, kitaorang angkat batu bata yang bersepah2 kat dpn umah.. ooo tang ini aku akan citer next entry ek.. TUNGGGUUUUUUUUUUUUU.. .

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pindah Umah..

Hi-5

Cuti - cuti Malaysia - Cameron Highland