Detail Scan

Semalam kitaorang (Me, Hubby & Safiyyah) pegi for detail scan
kat Mahkota Medical Centre, Melaka..

Hajat dihati nak scan 4D,
sbb masa time safiyyah dulu aku sangat2 kempunan
sbbnyer masa nak scan 4D safiyyah
doktor cakap rugi kalau scan 4D sbb baby tak nak pandang mukanyer..
rasanyer ada dkt 3 kali aku cuba untuk scan 4D masa time safiyyah dulu..
akhirnyer kempunan jugak..

So kali nie nak cuba lagik untuk scan 4D nie..
Alhamdulillah, hasilnyer menjadi..
walaupun baby sangat-sangatlah aktif
(berpusing-pusing sambil melarikan mukanyer, hehehehe)
tapi dapat capture jugak muka dia dari tepi..
oooo.. sungguh2 terharu..

ooo.. sebelum tu doktor buat detail scan dulu,
amik ukuran kepala, ukuran badan, berat baby (baby sudah 714gram)
dgr jantung baby, tgk tali pusat,
tgk keadaan plasenta aku
(oo.. buat masa nie uri masih dibawah tapi
masih belum menutupi ruang keluar baby tuh ..
dah tak igt apa namanyer)..
aku kena buat scan
(repeat scan @ 32minggu, dah buat appointment pun)
utk ketahui keadaan uri nie..
hopefully uri takkan menutupi
keseluruhan ruang sbb
kalau tutup chance untuk
aku bersalin normal sgt2lah tipis,
senang citer mmg takder langsung..
confirm kena operate jugak..

Kalau korang nak tau
jantina pun kitaorang dah tau..
heehehe..
tapi
nak confirm kena tunggu
next scan
pada 24/7/2010 @ 32minggu..

khas untuk korang.. my second baby..
(tak banyak gambar sbb doktor banyak bagi yang video)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pindah Umah..

Produk Kecantikan Yang Menyusahkan..

Tragedi Berdarah 9/9/09