Yang Terang Semakin Jelas..

Hahahahahaha.. nak gelak dulu leh tak.. hahahahahaha

Sebenarnyer saya baru beli cermin mata..Kesnyer memula sbb rasa silau, time bawak keta memalam mmg rasa tak berapa nak confident (lagik2 biler org yang bang_ang bagi lampu tinggi)..Menambahkan kesilauan org jerk.. Menyusahkan betul!!.. *tetiberr*... Dah banyak kali ckp ngan En. Suami tentang masalah nie, macam nak kena buat cermin mata tahan silau jer nie.. huhuhuh.. Ada sekali (pernah byk kali sebenarnyerr) pergi test mata, tetiber rupernyer saya ada rabun jauh daaaa.. tapi tak kuatlah sgt powernyer pun..

Dengan tak sengaja, balik kerja tadi gatal-gatal masuk kedai cermin mata.. test lagik, kali ni dah buat test guna secara auto, try lagik buat secara manual lak.. mmg yer arr.. saya ada rabun jauh.. silau tuh pun ada gak.. apa lagi, dengan tak semena-mena mulut ini terlepas ckp (oii.. terlepas ckp ke mmg ko nak hah!!) *kata hati* nak wat cermin mata.. so, dengan segera pergi test bingkai2 yang sedia ada tuh.. oklah jugak harganyer kalau mahal bebenor tak koserlah saya nak gi buat.. Mak oiii, biler amik tadi, giler kentanggg punya terang.. beza ek.. jakun sungguh!!

Dengan bangganyer saya nak menayang cermin mata nie yer.. ooo.. pemberitahuan.. pemberitahuan... disebabkan power cermin tak terlalu kuat, maka saya dibenarkan ambil cermin mata selepas 45minit sahaja.. ahaks!!

Gambar adalah gaya yang sama (gaya perasan!!..huhuhuh)




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pindah Umah..

Produk Kecantikan Yang Menyusahkan..

Tragedi Berdarah 9/9/09