Gelagat kakak dan adik..

Giler dowh, dah lama bangat tak hapdate ini blog.. rindu giler.. ati nie mmg nak sgt kemaskini blog nie tapi apakan daya, masa mencemburui kiter.. cheeewwwaaahhh..

Oklah, tak mo buang masa meh aku update gambar-gambar terbaru baby aku yang semakin membesar (walaupun bdn tidak membesar mana) tapi dari segi umur skrang dia sudah hampir 9 bulan (10hb nie genap 9bulan)... kejap jerk kan.. pejam celik pejam celik dah nak jadi budak hensem pulak sikenit aku nie.. rindu plak time dia dalam pantang dulu.. hahahahahahahahah.... Oooo si kakak kadangkala ada cemburukan adiknya itu tapi ada masa mmg dia pandai sungguh menjaga adik dia (mungkin ada sifat2 sebagai anak yang tua kot).. tapi skrang nie si kakak mmg cukup suka nak dukung adik dia, sampai aku pun naik ghimas..mana taknyer, dgn badan dia yang keding tuh, mana der larat nak dukung.. yang siadik pun kekadang naik ghimass gak.. huhhuhuhuhuh.. Adik skrang dah mula berdiri (tapi kaki masih tak tegap lgk).. Dia pun dah boleh duduk tapi tak berapa nak duduk arr (camner ghupernyer tuh?!!.. heheheh)... tapi mmg betullah jaga anak laki nie amat menguji kesabaran.. tak sama ngan kiter jaga anak perempuan.. kecik2 pun dah melasak, tak dapat aku bayang biler dia dah 1,2,3 thn dan seterusnya.. hopefully, hafiy nie biarlah yang jenis dengar kata.. penuh mengharap nih.. ok arr.. moh aku tunjukkan pics2 gelagat kakak ngan adik nie yer.

Ooooo sbelum terluper, korang abaikan dahi sikenit tuh.. time ambil gambar nie dia baru lepas jatuh kat taska.. nasib badanlah kan.. ;p





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pindah Umah..

Produk Kecantikan Yang Menyusahkan..

Tragedi Berdarah 9/9/09