First Time in Her Life..

Yeay...
Pertama kali Hannah Safiyyah naik bas balik kampung dia kat KL tuh..
(hahahahaha.. mcm jauh sangat)
Disebabkan masa merdeka ari tuh dah balik KL
and minggu lepas nak balik KL lagi,
(sebabnyer aku terbawak barang, balik melaka)
aku decide balik KL naik bas jerk..
nanti sampai KL
naik je STAR LRT ke Station Sentul Timur..
pastu "abah" merangkap atuk Safiyyah
amik kat sana...
Tak payah cakaplah mcm mana keadaannyer dia dalam bas tuh.. Adooiii.. pening kapla aku dibuatnyer tau.. bayangkanlah, Safiyyah bangun dari sahur sampailah dah duduk dalam bos pun dia taknak tido.. dia boleh mcm excited jerk (lebih-lebih lagik budak belakang nie mengagah2 dia)
lagi lah dia punya "jakon".. tapi masa dah nak sampai puduraya.. skali mata tak boleh tahan lagik.. dia pun telah "pengsan" (tido ler..dah tak tertahan lagik dah mata nak bukak!!)
Itu belum citer masa balik, dia bantai mengamuk (menangis2!!..) mungkin sebab bosan, lama sangat dalam bas tuh.. puas aku memujuk, last2 dia ok bila aku bagi roti kat dia.. bukan main lagik dia makan.. (mcm orang kelaparan, padahal susu dah minum sebelum tu)..
Ini Perjalanan sewaktu balik semula ke Melaka..
6/9/09 jam 6.00 ptg

Ini dalam STAR-LRT masa on da way nak ke Sentul Timur Station..


kaki saper nieh!!

Tgklah, dia punya bosan terus dia nak main kat bawah kerusi..

Sukalah tu bila dpt duk bawah!!!..

Termenung memikirkan masa dpn..


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pindah Umah..

Tragedi Berdarah 9/9/09

Produk Kecantikan Yang Menyusahkan..