Ulangtahun Perkahwinan yang ke-3

Tanggal 15/12/2009 - genaplah 3 tahun perkahwinan aku ngan hubby.. tapi yang sedihnyer hubby ku takder di Melaka sbb dia berkursus di Kuala Lumpur.. :( disebabkan hubby berkursus so takder lah program waktu tu dan malamnyer aku tido awallah.. tetiber aku dikejutkan dengan panggilan dari hubby.. dia suruh bangun tgk siapa yang datang.. (masa tu mmg rasa tension jerk, sbb igt saper nak dtg.. aku letih betul sbb balik dari Pantai Timur, skit pun aku tak berehat) sekali aku tgk ada mamat Pizza depan pintu pagar rumah.. Rupa2nyer.. hubby ku nak bagi SUPRISE!! ... Dia order pizza secara online (dah siap bayar).. huhuhu.. terus segar biji mata aku nie tau sbbnyer kalau u olls nak tau, pizza adalah makanan kegemaran aku dan hubby telah buat suprise cenggitu.. mau aku tak suka.... melompat2 aku.. Apa lagi, aku pun terus ngap.. perghh seddappppnyerrrrr menusuk kalbu.. hahahahahah..


Anyway, tuk syg.. Ayg harapkan rumahtangga yang kita bina akan berkekalan hingga ke akhir hayat.. Semoga kita sekeluarga akan sentiasa berbahagia dan di rahmati Allah S.W.T ... Lastly, selalu2lah buat suprise cenggini ek.. I Likeeee!!!... huhuhuhu


Pizza yang telah aku ngap sebaik aku buka kotaknyerrr!!..
tak sempat nak amik masa memula sampai..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pindah Umah..

Tragedi Berdarah 9/9/09

Produk Kecantikan Yang Menyusahkan..