TBS

Ini pun citer basi gak.. huhuhuh.. 9-10 Mei 2011, aku ada kursus di Shah Alam.. So apa lagik amik kesempatan balik umah mak aku di KL.. Anak2 also have 2 follow me lah kan dan aku mcm biasa haruslah menyusahpayahkan mak aku (mak aku still kerja lagik, so harruuusss amik cuti tuk jaga anak2 aku ler).. ehh.. ehh.. nak ngumpat aku ler tuh.. korang mesti nak ckp aku nie sampai ati nak susahkan mak aku kan.. suka ati aku lah.. hahahahahaha.. korang jgn risau, mak aku nie mmg ok punyer lah, inikan lagik nak jaga cucu sendirik.. kalau bab2 cucu confirm mak aku takkan kata no lah.. kijamnyer saya!! ;p
Jadik balik kl ari sabtu 7hb tuh, en. suami harus balik Melaka semula keesokan hari.. So aku dengan baik hati nak hantar lah en. suami ker TBS .. Korang tau ker TBS tuh apa? (Buat2 tanya lah pulak, ada yang nak kena lempang nie) of coz sumer org tau kan.. TERMINAL BAS BERSEPADU, BANDAR TASIK SELATAN.. sumer bas arah ke selatan akan berpusat kat TBS nie lah.. aku bawak sekali si kakak.. biau dia merasa naik lrt, kang jakun pulak.. ;p
aku rasa mcm kagum sgt.. tempat nie giler selesa.. pastu org yang ada tiket jerk yang dibenarkan turun kebawah.. best sgt.. mungkin tempat baru sbb tu aku rasa sgt selesa, kita tunggu 10-20thn lagik, apalah ghuper TBS nie kan.. adakah seperti puduraya yang sebelum ini?!!. ;p
sila layan gambar yer..





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pindah Umah..

Tragedi Berdarah 9/9/09

Produk Kecantikan Yang Menyusahkan..