Catatan

Tunjukkan catatan dari Mei, 2009

Sedihnyyerrrr..

Imej
Hari nie ibu dan ayah tinggal berdua jer sbb safiyyah duduk umah wan.. Ibu dan ayah terpaksa tinggalkan safiyyah dengan wan sbb ibu dan ayah kena pegi kursus di JB.. Sedih tul rasanyer.. dahlah tak pernah berpisah.. bila berpisah rasa macam teruk jer.. Takper, seminggu jer.. Nanti biler ibu dan ayah balik ari jumaat nie, terus ke KL.. Rasa tak sabar je nak tunggu ari jumaat nie.. erm.. rindu nyerrr kat HANNAH SAFIYYAH!!!!...


Jalan-jalan di Tasik..

Imej
Minggu lepas, kitaorang jalan-jalan ke Tasik Ayer Keroh lak.. Sian Safiyyah tak berjalan so bawaklah dia melawat Tasik.. hehehe.. Nanti dia besar, ayahnya ckp baru leh gi Zoo Melaka pulak.. hehehe.. Malasnyer nak citer panjang, so tgk je lah gambar-gambar disekitar tasik yer.. (Gambar-gambar tak mengikut turutan ek.. malas nak menyusun)..

Terteleng kepala bila nak bergambar... First time tangan dia kena rumput, pelik dia tgk apa menda ada kat tangan nie..

Gi Umah Org Kawin lak..

Imej
Ari Ahad lepas, kitaorang sekeluarga gi umah orang kawin di Masjid Tanah.. Pengantin lelaki tu kawan ayah Safiyyah .. Cuaca sangat2lah panas.. sib baik Safiyyah di pakai kan baju yang mendapat byk angin.. so, dia tak meragamlah..

Safiyyah yang penat selepas berjalan ke rumah orang kawin.. sian dia.. heheheh


Hari Minggu yang lalu...

Imej
Hari minggu yang lepas kitaorang anak beranak pegi tgk matahari terbenam dekat Pantai Kundur.. Chewaahh.. Dulu-dulu, masa zaman bercinta tgk matahari terbenam berdua, sekrang nie.. gi bertiga lah pulakkk.. besok-besok berempat, berlima ek.. (boleh ek syg!!) So, adalah skit amik gambar masa kat pantai tu .. jeng.. jeng..jeng.. Lepas gi tgk matahari terbenam, kitaorang gi mamam.. tapi bateri kamera weak, so dpt snap gambar nie jerk..

Pemandangan sewaktu matahari terbenam... Cantik!!..



Kami sekeluarga... awat muka tu masam jerk safiyyah.. :(