Girangnya Daku..

Alhamdulillah..

Pagi Isnin lepas, masa aku hantar si comel nie ke umah pengasuh,
akak pengasuh tu bagitau yang dia tak jadi nak kerja
(katanyer, dia siankan makan minum anak2 dia..
almaklumlah.. mungkin dah lama tak kuar bekerja)..
Dalam hati nie,
rasa mcm nak melompat-lompat (katak) jerk..
Rasa lega sangat2.. mau tak nyer..
bayangkanlah, dalam masa yang suntuk nie
(dalam masa 10 hari jerk)
kitaorang kena cari pengasuh yang baru
(igt senang ke? mcm pilih baju-baju kat shopping complex tu?!!)..
Nak cari pengasuh nie kena cari yang betul2.. kena yakin..
barulah bila nak ke tempat kerja hati tu tenang...
Jadi sekarang nie kitaorang ada banyak masa tuk cari pengasuh
(tapi semalam hubby ckp dah ada yang nak jaga safiyyah..
berhampiran dgn tempat tinggal baru kitaorang tuh)..
Tunggu je lah lepas raya nanti ek..
saper pengasuh baru Safiyyah tuh sbb kitaorang pun tak kenal..
(Kenal masa raya nantilah kot)..

Ikut hati nak jerk berhenti kerja (duduk umah jaga si comel)

Did I have any choices?

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Produk Kecantikan Yang Menyusahkan..

Citer tentang kakak..

Bijak Atur Masa demi Rumah tangga dan Kerjaya