Rindunyer Kenangan itu..

Setahun sudah berlalu..(actually dah 1 tahun 27hari)
Memori kini kembali..
Teringat masa-masa dulu.. Kenangan di MQA..
(formely known as Lembaga Akreditasi Negara)

Sekarang aku berada jauh.. Merantau..
(jauh tak jauhlah sangat.. 2 jam ke KL.. hehehe)
Nak sangat jumpa kawan-kawan di MQA..
tapi..
Masalah masa ataupun ?!!
(actually, cuti aku pun dah takder.. nak jumpa diaorang aku kena cuti..so?)

Untuk Kawan-kawan di MQA
(especially Kak Zie.. hehehe)
I rindu kat u all!..
(isk..isk..isk..)

Ni gambar-gambar sekitar hari-hari terakhir aku di MQA.. (sedih)

Ulasan

charmedwishes berkata…
your blog is so cool! please visit my blog,

charmedwishes18.blogspot.com too,

thanks!
mama ilham berkata…
skrg keje kat ner ekk. mintak tukar mcm saye buat dulu tu ye. mmg rindu kat kawan2 mqa...dekat dua tahun dah meninggalkan mqa. dlm tempoh 2 tahun ni ade gak sekali pi sana.
HaReSuE berkata…
skrang nie sue kerja kat UiTM Kampus Bandaraya Melaka.. So, skrang dah ada kat Melaka. Sue tak keja satu tempat dgn suami tapi oklah, dah dpt duduk sekali dari nak berulang alik dari seremban ke Petaling Jaya hari2.. Dalam tahun nie baru 2 kali jenguk diaorang tapi taklah masuk dalam ofis pun..

Catatan popular daripada blog ini

Produk Kecantikan Yang Menyusahkan..

Autumn Korea November 2016 - Day 1

Bijak Atur Masa demi Rumah tangga dan Kerjaya