New Nanny

Hari ini.. 28/9/09 (Isnin), Safiyyah telah dihantar tinggal dengan pengasuh baru.. Pagi tadi aku hantar, dia tak nangis cuma ada lah skit cembeng2 tapi dgn pantas makcik nie tarik perhatian dia.. Sian lak aku tgk.. aku lak takder lah nak menunjukkan muka aku nie.. takut2 dia melalak pulak jadi bila dah letak barang2 Safiyyah terus aku masuk keta gerak ke tempat kerja..

Tengahari tadi aku telefon makcik tu.. makcik tu kata dia ok jerk, tgh makan ramai-ramai pun.. Alhamdullillah dia tak menangis, mungkin dia ada kawan kat rumah makcik tu.. (makcik tu ada jaga 3 orang lagi anak orang).. U all jangan salah sangka tau, aku hantar ke pengasuh baru bukan sbb kejadian tempoh hari (sila semak entry yang lepas yer).. ini disebabkan kitaorang akan berpindah ke rumah baru pada bulan dpn (17/10/09, InsyaAllah kalau keadaan mengizinkan) yang bersebelahan dengan taman pengasuh baru nie.. Balik nie aku nak tgk keadaan dia mcm mana.. hopefully ok lah semua..



Ulasan

aizamia3 berkata…
tp jgnler smpai x jenguk lgsung pengasuh lama... huhuhu...

Catatan popular daripada blog ini

Produk Kecantikan Yang Menyusahkan..

Citer tentang kakak..

Bijak Atur Masa demi Rumah tangga dan Kerjaya