Kenapa lambat sgt nak update nih!...

Tau tak kenapa aku lambat nak update blog nih.. actually, minggu lepas aku kena demam selesema.. yang tak tahan demam nie menangkap badan (badan aku sakit2 sgt, berbisa tul) .. so aku gi klinik dapatlah 2 hari mc (30/9/09 & 1/10/09) .. syoknyer.. bolehlah rehat sepuas-puas hati.. Mmg aku berselubung jerk ari mc tu.. Mmg tak sabar nak sihat.. Aku kalau selesema or batuk mmg lah tak larat sgt2.. mcm tension jerk..
Hari ahad tu lak, 4/10/09 aku bertolak ke Pusat Latihan UiTM, Kg. Gajah, Perak tuk hadiri Kursus Induksi Khusus selama 3 hari bermula 5/10/09 - 7/10/09. (Citer ttg induksi ni pada N3 yang akan dtg ek)..
Hari nie mmg aku malas nak hapdate sbb aku nak wat kerja yang dah lama tertunggak.. Bila free nanti aku hapdate erk..
Tu pasallah aku amik masa lama tuk hapdate blog nih..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pindah Umah..

Hi-5

Cuti - cuti Malaysia - Cameron Highland