Kursus Induksi Khusus

Hi u all, minggu nie N3 aku not about my daughter but it's about myself, ttg aku ke Kursus Induksi Khusus di Kg. Gajah, Perak (untuk sah jawatan di jabatan baru nie walaupun di jabatan lama aku dah sah jawatan).. Aku ke sana starting from August 4 - August 7, 2009... Sebelum nie aku pernah pergi ke sana untuk hadir Kursus Induksi Umum, masa tu pun tahun 2003 (tapi masa tu aku di jabatan lain).. dan pada masa itu jugaklah aku bertemu dengan ayah Si Safiyyah nie.. hahahahah.. tapi selepas kursus tu tamatlah bukannyer masa kursus tu kami dok bercinta.. huhuhuhu..

Okeylah, malaslah nak citer panjang2 sbb takder apa yang best pun pasal kursus nie (maklumlah dah kawin, so takder lah citer hangat sensasinyer pun..) tgk gambar jer lah yer.. (Gambar tak ikut turutan ek)..

Hari last - Hari ke 3 - Dalam kol 2 lebih aku gerak pulang ke Melaka..

Hari kedua

Hari pertama -nak main basikal tak sempat sbb ari nak ujan..
kempunan den!..
Ni masa on the way nak ke kg. gajah.. ni tgh berenti
kat kawasan R&R Seremban

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pindah Umah..

Hi-5

Cuti - cuti Malaysia - Cameron Highland