Majlis Jamuan Raya

Ari nie kat ofis aku ada wat jamuan raya.. Mcm-mcm makanan adddaaa... Ckp jer nak apa, sumer ada.. hihihih.. Pastu sumer siap bagai pakai baju raya.. Cantik2 dan hensem2 sumer apatah lagi yang lelaki berbaju melayu siap bersampin.. kan segakk gitu.. Acara bermula jam 9 pagi berakhir jam 12tghari.. Ada ke patut u ollss aku disuruh jaga kelas (sbb ustaz ni perlu membaca doa di majlis nie so kebetulan ustaz nie tgh buat test pada studentnyer) dan aku dipaksa rela untuk menjaga kelas ustaz nie (aku gi dgn muka tak rela)..hehehe.. tapi takper, sib baik sekejap jerk.. bebudak kelas tu cam tau2 jer aku dipaksa rela untuk tunggu dikelas diaorang.. tak sampai 20 minit aku duduk di kelas tu sumer student dah siap test.. hahahah.. makcik sukerrrr.. Kat bawah nie gambar2 yang sempat diamik semasa dan selepas majlis raya nie.. kiter enjoyyy..



Ulasan

Saifura berkata…
uikss...seperti ku kenal lelaki yg berbaju melayu maroon itu..huhu..
aizamia3 berkata…
uiks... meriah... meriah... kami kat tkt 8 nih baru nak wat Isnin nih... asalnye 19/10 nih Prof. Zita nak wat utk SJK tp saat2 akhir beliau xde kelapangan lak... so plan asal diteruskan... Jamuan Raya utk tkt 8... t kite cite ek... ngeh3x...
HaReSuE berkata…
to aizamia3 : ok.. ok.. nanti citer dlm blog akak ek..

to saifura : huhuhuhu.. saper lagi kalau hubby u.. hahahahaha

Catatan popular daripada blog ini

Produk Kecantikan Yang Menyusahkan..

Citer tentang kakak..

Bijak Atur Masa demi Rumah tangga dan Kerjaya