Kisah di pagi hari (semalam)

Pepagi semalam aku bawak Safiyyah ke klinik.. niat di hati mmg nak bawak dia ke klinik pung tapi bukan pepagi, igt nak bawak dia lepas aku balik kerja ker kan.. sbb dia skrang tak berapa sihat.. asyik batuk2 jerk.. so pagi semalam tu masa nak angkat dia masuk kereta (masa nie dia tido) tuk hantar gi umah pengasuh.. aku tgk mata dia bengkak giler.. tak boleh nak bukak mata dah.. igtkan sakitkan mata, tapi hubby kata mungkin kena gigit semut kot.. so, nak taknak kenalah bawak dia pagi tu jugak sbb kalau tak, mmg aku tak senang nak wat kerja kat ofis.. asyik teringat kan dia jer.. sib baik doktor ckp mcm kena gigit serangga.. kalau sakit mata, perggh.. tak tau lah aku nak ckp apa, sbb bukan apa.. budak2 kecik macam nie, kalau kena sakit mata, aku tak sampai ati nak tgk.. kita yang besar nie pun kalau sakit mata dah rasa mcm sakit sgt2 apatah lagi budak kecik yang tak sampai 2 thn lagi nih.. Siankan..



Ulasan

Saifura berkata…
alar..ciannye safiyyah...nasib bukan sakit mate..

Catatan popular daripada blog ini

Produk Kecantikan Yang Menyusahkan..

Citer tentang kakak..

Bijak Atur Masa demi Rumah tangga dan Kerjaya