Sudah besar..

Dah lama rasanyer tak update kisah pasal anak dara ku ini.. hehehe.. Umur dia pun dah 2 tahun sekrang nie.. Apa perkembangan dia skrang nie ek.. nak tau tak?

Dia sudah pandai membaca buku.. tapi biler baca buku, dia cakap bahasa dia arr.. aku sendiri tak paham

Sudah pandai nak mendukung baby.. Pengasuh dia ada cucu kembar, so dia kalau nampak baby, mmg cukup suker nak dukung baby tuh..

ooo.. Sudah pandai bermake up yer tuan puan.. hahahaha.. suka amik bedak compact aku, then dia touch up kat muker dia..

Sudah pandai marah-marah... isk.. ikut perangai saper nih?!! :P

Lagi satu sudah pandai nakkan sesuatu barang kalau dia dah suker.. kalau pergi shopping complex ker, kedai runcit ker even pasar malam pun mesti kena beli barang mainan tuk dia.. then biler dah dpt mainan dia akan ckp "yeaayyy"... huhuhuhu.. anak ibu..

Time tido sangatlah lasak.. dia sudah men'conqurer' satu katil.. sampaikan aku kena tido tepi penjuru katil sbb dia sgt marah kalau dia tgh tido dan nak 'pusing2 katil' ada gangguan.. biasanyer dia akan ckp "teeppiii aarrrr

Suka menyibuk.. hahahaha.. mana ada aku, situ mesti ada dia.. even aku tgh masak pun, dia mesti duk kat dapur gak..

Sangat sukerrr citer upin dan ipin - pengembaraan bermula.. 100 kali kalau dipasang pun tak jadi masalah.. asal bangun pagii jerk, dia akan ckp 'nak pin.. pin.. pin'... yang naik muak, aku ngan ayahnyer lah.. tapi sbb sayang kan anak punyer pasal.. layankan sajer arrr..

Kalau dia ada kat umah, confirm citer lain tak boleh tgk.. balik2 citer kartun.. balik2 citer kartun.. asyik2 astro ceria.. berulang2 tgk hagemaru, fukuchan, ultraman cosmo, detective conan.. boringgnyerrr..

oooo... sudah pandai nak ikut kemana saja org pergi.. tak kire saper.. dia akan ckp "nakkkk ituttt".. hahahaha.. sangat comel arrr biler mulut kecik itu berckp..

ooooo.. kalau nak citer perkembangan dia mmg banyak arrr.. macam2 gelagat budak kecik ini yang bikin aku gelihati dan baran.. hahahahahaha.. tapi apa2 pun dia tetap anak kesayangan kami berdua.. Caaayyyyaaanngggg fiyaaaahhh..

Ini muka yang paling baru sekali .. sudah pandai berposing yer tuan/puan.. ahahaaha...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pindah Umah..

Produk Kecantikan Yang Menyusahkan..

Tragedi Berdarah 9/9/09