makeup..

ujung minggu lepas, aku buat 5S dalam umah aku.. abis barang2 yang aku buang.. maklumlah, nanti perut makin besar, tak larat lak nak mengemas, nak tunggu lepas bersalin nanti, mmg ari2 aku sakit mata tgk keadaan umah.. 5S nie bukan tuk barang2 umah jerk, siap barang2 makeup aku pun yang lelamer tuh aku buang..


nak jadik citer, masa aku tgh belek2 barang makeup tuh, anak aku dtg.. dia dok main2 ngan makeup aku tuh (tapi yang nie barang makeup yang elok tau, bukan yang aku nak buang tuh).. pastu dia bukak penutup lipstick tuh, dia mintak aku pakaikan.. so, aku pun letak skit lipstick kat bibir dia.. tetiber jer rasa cam comel jer budak nie kalau aku makeupkan.. so apa lagi, aku pakai kan safiyyah eyeshadow, bubuh blusher, lipstick ngan celakkan kening skit..
dan hasillnyerrrr......... tadaaaaaaaaaa

biler aku suh posing, tgk arr.. siap lentok kiri kanan..
geli hati jerk.. ala2 model gitu..

Ulasan

girl_hippies88 berkata…
abis la muka fiyah tu... hehe...
safyyah yg tomeiiii.... ;))

Catatan popular daripada blog ini

Produk Kecantikan Yang Menyusahkan..

Autumn Korea November 2016 - Day 1

Bijak Atur Masa demi Rumah tangga dan Kerjaya