34 weeks pregnant..

Fyi, aku sudah 34 minggu that's mean aku dah mengandung lebih kurang 8 bulan ++.. Setakat nie kesihatan masih ok, cuma biasalah bila dah sarat nie sakit skit2 tu biasalah.. Oooo, aku masih tak tau aku boleh bersalin secara normal atau tidak.. So kena tunggu jerlah time yang akan menjelang tiber tuh.. tapi 16/8/2010 aku ada appointment dengan pihak hospital sbb diaorang nak check sama ada aku boleh bersalin normal sbb masa bersalin anak pertama aku dioperate.. dan mengikut cakap nurse tempat klinik yang aku wat check up tuh, biler kandungan aku 38minggu berkemungkinan aku akan digesa bersalin (itu pun kalau aku tak bersalin lagik time tuh).. aku tak pasti kenapa (mungkin perlu tanya doktor hospital nanti)..
Korang nak tau tak perasaan aku sekarang nie tak tentu arah diibaratkan seperti akan melahirkan anak pertama .. chewwaahh.. sbbnyer aku mmg tak tau mcm mana kesakitan yang akan aku alami nanti.. masa time Safiyyah aku mmg serah diri jerk, sbb masa tuh baby songsang dan doktor terus bagi tarikh untuk dioperate.. dan skrang, potensi untuk normal tu ada so debarannyer lain mcm skit.. Nak tido pun, kekadang tak lena.. eeee..ngerrriii.. doa2kan aku yer kengkawan, harap selamat semuanyer..
Tempat berpantang.. of courselah pantang di KL.. ahahahaha.. tapi maybe lepas bersalin aku akan duduk dalam beberapa hari di sini sebelum pulang berpantang di KL.. ku idamkan saat itu (jaun dari kesibukan kerja dan tugasan hakiki).. huhuhuhu..
till then, jumpa lagik..

Ulasan

aizamia3 berkata…
pejam celik pejam celik rasa mcm skjp je kan... dh masuk 8 bulan, x lama bertambah sorg lg... hehehe... nak pulak dkt raya... moga selamat semuanya... amin.
haresue berkata…
terima kasih kak.. saya pun rasa kejap sajork.. dah tunggu ari pun skrang nie.. tinggal beberapa minggu jerk baby nak keluar.. doakan saya yer..

Catatan popular daripada blog ini

Pindah Umah..

Hi-5

Cuti - cuti Malaysia - Cameron Highland