Taska ooo taska..

Ari nie sangat senang aku hantar Safiyyah ke Taska..
korang nak tau kenapa..
sbb aku telah membuat janji yang aku akan bawak dia ke Jusco..
ooo.. dgn segera dia mengangguk kan kepala tanda setuju..
hahahahahaha..

Memula tuh kalau korang nak tau, dia nampak jerk taska tuh terus
dia ckp "mak.. (bahasa dia panggil aku, padahal aku bahasakan diri ibu)..
tak mo.. tak mo"..
"ibu nak gi work, petang nanti ibu dtglah amik safiyyah.. nanti ibu bawak
gi jusco ek, kita memain kat jusco ek"..
terus dia angguk kepala tanda setuju..
elok jer masuk taska, aku baringkan dia depan tv.. elok jer tak nangis..
kalau tak, aku nak keluar jer dia sudah melalak..
ari nie dia sanngggattt baik.. (itupun telah disogok dengan janji-janji manis.. huahuahuahua..)

p/s : petang nie mmg konolah bawak dia gi jusco.. aduaaaiiii.. Ari-ari janji camni mau bankrap makcik oiiiiii..

Ulasan

aizamia3 berkata…
memula je... t dh lama okler tu... hehehe... tp mcm my MQA smpai skrg... tiap kali hantar at umah pengasuh mesti nangis... lagi teruk klu baru lps check up at hospital... wakaka...
HaReSuE berkata…
erm.. skrang dah ok.. dah tak nangis dah.. dia dah leh ngam ngan kengkawan.. hehehehe

Catatan popular daripada blog ini

Produk Kecantikan Yang Menyusahkan..

Citer tentang kakak..

Bijak Atur Masa demi Rumah tangga dan Kerjaya