Ada lagikk...

Alamak, lupa betul nak upload novel terbaru Habiburrahman El Shirazy.. Ini pun baru saya beli tadi, terpandang kat MPH Jusco.. aiyoooo tak boleh nak tolak dah, kena amik.. Sbb saya mmg cukup suker novel dia.. Paling saya suker, novel ayat-ayat cinta.. korang tau kan?!!.. alah, filem terkenal dari Indonesia tuh.. Tapi tgk filem dan baca novelnyer sgt2lah beza.. Baca novel lagi best dari tgk filem tau.. Jalan cerita ada yang berbeza.. Tak sabar nak baca.. *ada masa ke nak baca nie?!!* Novel-novel yang beli kat Kak Ida (BookofCharity Nizida) pun tak baca lagi tau.. Novel-novel tuh pun tak tau nak baca yang mana satu dulu sbb sumernyer nampak menyelerakan!!.. arrrgggghhhhh, akak conpius!!!.. Apa-apa pun u olls tunggu jerlah yer, which one yang akan saya baca dulu.. heehehehe.. *silap-silap sampai abis tahun nie, buku2 tu tak berusik*...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Produk Kecantikan Yang Menyusahkan..

Citer tentang kakak..

Bijak Atur Masa demi Rumah tangga dan Kerjaya