Almost 4 months..

Sempena tahun baru nie,
saya nak tayang baby saya
yang sudah hampir 4 bulan..
Sekejap kan?..
saya pun tak percaya lah..
hehehehe..
Hero saya nie dah pandai bermanja..
sudah pandai 'cembeng'
bila kena marah..
(marah2 sayang jerk! huhuhu)..
badan pun dah semangat
(tak larat ooo nak dukung tapi..
anak punya pasal gigih jugak ler mendukung)..
Memula dulu saya bagi hafiy
susu badan tapi disebabkan
dia asyik lapar (ditambahkan pula dia duduk di taska)
terpaksalah saya campurkan
dengan susu formula..
Sebenarnya niat dihati
nak bagi susu badan sepenuhnya (exclusivelah kononnyer)
tapi apakan daya saya kan..
Sian kat hafiy biler dia
tak cukup susu.. menangis jerk..
itupun pengasuh di taska suruh
saya campurkan dengan susu formula
sbb stok susu yang saya bagik (susu badan)
tak mencukupi..
oooo.. Dengan hati yang berat
terpaksalah saya merelakannyerrr..
takperlah, janji dia kenyang.. alhamdulillah..

Yang bab si kakak pulak, nanti saya citer next entry yer..


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pindah Umah..

Produk Kecantikan Yang Menyusahkan..

Tragedi Berdarah 9/9/09