Dari panjang ke pendek..

hehehehe.. Suspend tul Ntry kali nie..
Nie hah nak gi tau u olls, budak pompuan kemetot nie sudah di zaaassssss.. potong rambutnya.. dari panjang ke pendek ler tuh..

Alkisahnya, rambut dia yg panjang itu harus+mesti+wajib dipotong kerana.. rambutnya sudah MR.K_TU..eee..yurk.. mengerikan.. aduaaii.. kot.. kot berjangkit ngan saya yg rambut panjang nie.. payah.. payah.. Tak taulah dari mana datang MR.K_TU tuh, tapi saya syak dari taska tempat di tinggalkan ibubapanyer untuk ke tempat kerja.. hehehe.. sbb my freind sorang tuh anak dia pun dijangkiti MR.K_TU nie (taska yg sama ditinggalkan).. heheheh..

Tadi, makcik yang jaga anak-anak saya tuh ckp, "mana dtg MR.K_TU nie, dia ada main-main ngan budak luar ker".. dgn celuparnyer saya ckp "berjangkit ngan budak taska nie kot".. hihihihi.. yerlah, anak saya yg sorang nie mana pernah join main budak-budak luar.. Umur dia baru 3 tahun, ada ke patut bagik main ngan budak2 luar rumah.. no..no..no.. jgn haraplah nak kasi kuar, duk dalam umah diam2 sudah.. Jadi mana datang lagi MR.K_TU itu kalau tidak dari taska kan.. betul tak?..tapi saya redha lah, apa nak wat, nasi dah jadi bubur.. hadap jer ler.. So tindakan drastik adalah dengan memotong rambutnyer.. rambut boleh panjang, jadi takder masalah potong pendek2..

so.. ini tatapan tuk u ollss.. nampak kemas sikit biler berambut pendek.. saya pun tak pening nak ikat2 rambut bagai..




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Produk Kecantikan Yang Menyusahkan..

Citer tentang kakak..

Bijak Atur Masa demi Rumah tangga dan Kerjaya