Family Day Unit IT

Hhahahahaahah... pepehal gelak dulu der.. ini citer 2 bulan lepas, walaupun sudah basi aku tetap gak mau citer ngan korang.. alah, pasal family day Unit IT, tempat laki aku kerja.. wat kat Selesa Resort, Bukit Tinggi tarikhnyer 15-16 Apr 2011.. Tapi takderlah betul2 sampai kat Bukit Tinggi yang femes tuh.. Pegi satu hari jerk, tapi mood family day tuh mmg datang part SUKANEKA.. Seronok gak, sumer terlibat.. Tapi aku paling xcited time tarik tali, aku tak taulah apahal tah kalau game tarik tali jerk aku jadi mcm giler punyer xcited.. mcm berhantu lah game nih.. hahahah.. kalau korang tak caya cuber tgk gambar part tarik tali, muka aku gelak sampai gigi pun nak terkeluar.. hahahahahah.. giler hodoh.. tapi betul ko, masa kursus kat PD thn lepas pun cenggitu gak.. padahal aku time tu kira baru lepas beranak lah kan (aku bersalin bulan 9, kursus tuh bulan 12).. aku boleh tarik tali mcm tak der apa2.. akak2 ofis sumer tgk aku mcm "biar betul ko, kan baru lepas beranak nie.. berani ko tarik tali beria2 ek"... aku dah ckp, games nie mmg berhantu.. tapi toksah ckp arr, lepas games tarik tali kat PD tuh mmg mcm nak mampus aku punya badan nie.. terasa mcm kena BENTAN dowh.. balik tuh suh mak aku urut.. tak tahan.. badan cam seram sejuk, sakit2 urat nie... tapi time kat bukit tinggi nie, dah ok dah.. tarik tali takder rasa sakit cam kat PD.. tapi mcm hampeh group kalah.. hahaahahahah... malam tuh ada dinner ngan bagi hadiah pada pemenang tapi yang anak aku yang tak masuk acara nie pun dapat gaklah saguhati.. rezeki ko nak oiii.. puas dah pujuk masuk acara sukaneka, dia leh buat keras.. tak mo join tapi aku mmg kenal bangat ngan anak aku nieh.. dia kalau depan org, mmg pandai berlakon.. baik gilerrr.. tapi depan aku ngan suami kat rumah, ceh.. dia yang jadi hero.. hahahahaha.. lucu.. mcm2 perangai.. dah..dah.. moh layan gambar laks..

p/s Gambar adalah tidak tersusun.. aku malas .. larikkkssssss




















Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pindah Umah..

Produk Kecantikan Yang Menyusahkan..

Tragedi Berdarah 9/9/09