Majlis Sambutan Hari Jadi secara Berkelompok..

Sabtu lepas ada Majlis Sambutan Hari Jadi secara berkelompok yang dianjurkan pihak taska (anak2 taska yang harijadi jatuh pada bulan Jan-Jun 2011).. Untuk beri sokongan pada pihak taska, kami sekeluarga hadir memeriahkan suasana majlis tersebut, sebenarnya nama kakak pun termasuk jugak sbb birthday kakak 11April.. Majlis bermula jam 10 pagi dan berakhir jam 11.00 pagi.. Nasib baiklah si adik takder buat perangai sangat sbb kebiasaanyer jam 10 pagi tu dia dah nak tido balik.. Kalau korang tgk gambar kakak ada pakai baju berlainan, sbbnyer tgh2 majlis dia boleh kencing dalam seluar.. pelik tul aku, selalunyer tak pernah dia terkucil.. agaknyer ari tuh seronok sangat main lari2 ngan kawan2 sampai terlupa nak kencing.. jadi sib baik umah dekat, cepat2 aku bawak dia blk kasi tukar baju.. sabau jerlah.. moh layan gambau yer..

















Ulasan

PynGees berkata…
heiii..geramnye tgk si hafiey...cam nk peluk2..smbl guling2 jer dgn dia... cium sket!..muah!
aizamia3 berkata…
bila dah jauh macam ni, apa yang dibuat mesti nak tau nak baca.. dulu depan mata sikitpun tak heran kan kan kan.. hahaha...
chekpid berkata…
kakak dapat hadiah ke...hepi je tu

Catatan popular daripada blog ini

Produk Kecantikan Yang Menyusahkan..

Autumn Korea November 2016 - Day 1

Bijak Atur Masa demi Rumah tangga dan Kerjaya