Masih Demam..

Hari nie aku terpaksa cuti lagik.. Si adik masih tak sihat.. badan dia masih panas lagik.. biler check suhu badan dia masih dalam 38C @ 39C.. Ari tuh jer yang paling tinggi cecah 40C.. Waktu malam toksah ckplah, kekadang sampai buat aku risau.. Bukan apa paling takut kena kekejangan jerk..

Hati nie sebenarnyer serba salah... hopefully orang kat opis tu leh pahamlah kan.. Maklumlah aku kerap cuti, anak aku nie lak mmg kerap demam.. Bukan tak boleh nak tinggalkan kat taska, tapi apa2hal kiter lah kena tanggungjawab sbb dah tau kan anak demam kenapa masih hantar ke taska... pengasuh taska tu bukan leh hadap anak ko sorang..

Apa-apa pun ini hanya salah satu ujian dariNya.. Tanganilah dengan sebaiknya..


Ulasan

iBu ZulFaQar RayYaN berkata…
takut dia kena demam virus.mcm ryan.dia perlukan antibiotik sue.g la sepital sue.ryan dah pernah kejang 2 kali.kami sgt fobia.biarlah dia selsema dari deman ok.
Haresue berkata…
erm.. stakat nie demam dah kebah skit tapi kalau esok demam ada lagi mmg nak ke hospital.. Sue jaram dengan daun bunga raya dulu, nampaknyer mcm dah tak panas.. tak tau memalam kang mcm mana..
Don & Nor berkata…
smoga anak cepat sembuh. klu anak x sihat camtulah kan...kita yg x keruan. anak akak ni pun dr ptg smlm demam+muntah2.
Haresue berkata…
kak kham : mmg kak, serba salah.. nak amik cuti takut org tak paham masalah kiter..

Catatan popular daripada blog ini

Produk Kecantikan Yang Menyusahkan..

Autumn Korea November 2016 - Day 1

Bijak Atur Masa demi Rumah tangga dan Kerjaya