Apalah nak jadik!!

Korang tengoklah gelagat budak2 nie.. macam2 hal.. disuruh belikan sticker akhirnyer jadi mcm nie lah.. tapi oklah tuh, sib baik tak lekat kat sana sini kalau tak jenuh aku nak tanggalkan.. korang tgk arr, si kakak buli adik last2 tampal sticker kat muka si adik.. aku geram tgk adiknyer menangis, last2 aku pun tampal balik sticker kat muka si kakak .. kan dah kena biler ibu masuk campur.. ;p



Muka macam tak rela kena buli..


Pastu dah suker..


Peace u'olls!!..

Ulasan

aizamia3 berkata…
kat rumah pulak, kena diperhatikan kalau dak adik pegang sticker.. habis ditampal kat mana yang dia rasa dia suka.. ;)
Haresue berkata…
erm.. kalau dak adik yang pegang bukan dia tampal kat mana2.. silap2terus masuk mulut jerk.. huhuhuhu

Catatan popular daripada blog ini

Produk Kecantikan Yang Menyusahkan..

Citer tentang kakak..

Bijak Atur Masa demi Rumah tangga dan Kerjaya