Dari Baby Jambu kepada Baby Hensem

Tajuk N3 nie tak tahan.. tang mana lak jambunyer kan si hero ku sorang nie.. tapi aku tgk, dari pandangan mata aku lah kan biler budak hafiy ni rambut panjang ada masa aku tgk dah mcm gegirl pulak... lebih2 lagik biler aku hiaskan ngan sepit or cekak si kakak.. hahahahaha.. comeiiiii..

Tapi disebabkan dah nak raya nie haruslah aku ubah skit hafiy jadi budak hensem kan.. so sabtu lepas, aku potong rambut dia.. memula tuh nak bawak ke kedai.. tapi kedai pun tak sanggup nak potong rambut si kecik nie (pepaham jek lah, budak laki baya hafiy nie mana leh duk diam), nak tak nak haruslah aku gak yang potongkan.. Belasah jerklah.. kalau sumbing sana sini pun, raya ada lagi 2 minggu.. rambut leh tumbuh skit2 kot.. Janji HENSEM sudaahhhh..

Korang tak yah tanya arr.. aku mmg tak amik pun gambar time hafiy potong rambut.. tak sempat arrr.. ehhh...eh.. bukan tak sempat tapi dah mmg takleh nak amik gambar pun sbb aku mcm dah bersilat pun ada.. tunggang langgang aku nak memotong rambut dia... dengan aku2 sekali bergelumang ngan rambut2 dia yang dah berselerak.. nasib arr kan janji selesai.. Korang bayangkanlah budak tgk lasak, pastu kena potong rambut.. aku plak sesorang jerk yang handle.. perggghhhh .. gilo tul!!.. ;p .. En. suami takder time tuh.. ada hal.. dan aku mcm biasa mmg tak sabar nak hensem kan budak sorang nih, tuh pasal dah rasa mcm aku plak yang kena potong rambut.. penuh baju aku oiii dengan rambut dia.. puaslah jugak nak lekakan dia.. bagi mainan bagai, sekejap jerk dia layan, pastu bergerak2 mcm ulat bulu.. isk..isk..isk.. payah dah nak citer, korang paham sendiri arrr.. huhuhuhu...

Dari JAMBU cenggini...



jadi HENSEM seperti ini...



.................




..................





...........




...........................





......................................





...............





..................................






abaikan bakul baju yang berabad2 nak lipat.. ;p



p/s : Hahahaha.. dah tak suprise baju raya budak tenit nie..
awal2 dah kasi inteprem ... ;p

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Produk Kecantikan Yang Menyusahkan..

Autumn Korea November 2016 - Day 1

Bijak Atur Masa demi Rumah tangga dan Kerjaya